A bejelentés közleménye szerint az InfoRádió szakmai filozófiája nem változik: továbbra is „A tárgyilagosság szerethető” mottó jegyében, változatlan csapat működteti a hírrádiót és a hírportált egyaránt.
A média világa komoly átalakuláson megy keresztül: a hagyományos FM-rádiós és internetes hírtartalmak mellett egyre nagyobb szerep jut a közösségi médiának, a podcastoknak és a videótartalmaknak. Az InfoRádió 24 éves szakmai tapasztalata és elismertsége, illetve az MCC stabil háttere együtt új fejezetet nyit a magyar médiapiacon
– mondta Szalai Zoltán, az MCC főigazgatója, hozzátéve, hogy a Collegium intézetei, szakmai műhelyei és hallgatói ezzel a lépéssel olyan platformot kapnak, amely hitelesen és széles körben tudja bemutatni munkájuk eredményeit.
Az MCC célja, hogy építsen az InfoRádió elismert szakmai értékeire, amelyek – többek között – Pulitzer-emlékdíjat és Prima Primissima díjat hoztak a rádiónak.
Az MCC intellektuális háttere és az InfoRádió hitelessége a gyorsan változó médiapiacra válaszul új médiatermékek és internetes formátumok megalkotását teszi lehetővé
– hangsúlyozta a főigazgató. Továbbá aláhúzta, hogy „A tárgyilagosság szerethető” mottóval […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2024/12/18/inforadio-mcc-vasarlas-strategiai-partnerseg/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!