A 11 felperes nyolc prefektúrában, üzemeltet szállodákat, illetve szálláshelyeket. Nemrég még csak 3-an szerettek volna csoportos pert indítani, a felperesek társasága aztán gyorsan 11-re hízott. Macuo Maszahiko, a Kazaya Group vezetője azt állítja, hogy szállodáiban június óta késve érkeznek a kifizetések a Booking.com-tól.
Az egyes felperesek által követelt összegek 100 000 jentől körülbelül 16 millió jenig terjednek. A Booking.com az informatikai rendszerének karbantartásából eredő technikai problémákra hivatkozott a kifizetések július óta tartó késedelme miatt. Hozzátették: az esetleges nehézségeket sajnálják.
A szállodavállalatokat képviselő ügyvéd, Hirotaro Kato, azt mondta, hogy a pénzek visszatartása miatt egyes cégek kénytelenek voltak elbocsátani alkalmazottaikat, mert nem tudták kifizetni a […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!