A kedvezőtlen piaci környezetben is látványos növekedést ért el tavaly a Nagisz Csoporthoz tartozó Nádudvari Élelmiszer Kft.: a nettó árbevétel 2023-ban megközelítette a 20,6 milliárd forintot, amely 23 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi 16,7 milliárdot. Az árbevétel mellett a pénzügyi eredmények is kedvezően alakultak a társaságnál. A kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) megközelítette az 1,7 milliárd forintot, miközben
az adózás előtti eredmény 1,19 milliárdot tett ki: utóbbi csaknem a háromszorosa a 2022-ben elértnek.
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója szerint az árbevétel dinamikus bővülése annak köszönhető, hogy a tej-, hús- és mirelit üzletágban is sikerült tavaly növelni az értékesítési volument, annak ellenére, hogy a teljes piacon csökkenés mutatkozott. „Az eredményeink annak tükrében különösen figyelemre méltók, hogy az első negyedévi emelkedés után az év további részében jelentősen csökkentek az átadói árak” – emelte ki az ügyvezető igazgató.
Maximumon pörgött az értékesítés
A tej üzletágon belül a zászlóshajónak számító túró mellett tavaly a cég célul tűzte ki, hogy az import termékek által uralt joghurtpiacon is meghatározó magyar szereplővé váljon. A natúr joghurtok piacán 2023-ban sikerült tovább erősíteni pozícióját, míg a másfél éve bevezetett réteges joghurtok esetében is meghatározó szereplővé vált. A múlt év utolsó negyedévében a vállalat megjelent a klasszikus gyümölcsjoghurtok piacán is, ahol szintén kiemelkedő teljesítményt ért el, és további termékfejlesztéseken […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!