Szeptember 15. és 21. között – tehát az árvíz hetében – megszaladt a magyarországi politikai hirdetésekre szánt összeg a közösségi médiában. A kormányoldal 63,65 millió forintot költött, ebből a Fidesz-KDNP-s politikusok 47 milliót – írja a Népszava. Orbán Viktor kormányfő Facebook-oldalára egyedül csaknem 46 milliót fordítottak. A Fidesz 6,1 millióért népszerűsítette magát, míg a propagandamédia oldalaira 8 milliót költöttek.
Az ellenzék ez idő alatt összesen 2,4 milliót költött, a Magyar Péter-féle Tisza Párt 350 ezret, Karácsony Gergely főpolgármester pedig 270 ezret.
Nem lenne meglepő, ha a kormány/párt hamarosan visszafogná hirdetési tevékenységét, az árvíz ugyanis levonult, Orbán Viktor miniszterelnök sikeresnek minősítette a védekezést a TV2-nek adott keddi, szeptember 24-ei interjújában.