A HolistiCRM Kft., a GeoX Térinformatikai Kft. és az Európai Űrügynökség (ESA) közös fejlesztése nemcsak a marketinget, de az üzleti döntéshozatalt is forradalmasíthatja. A BeSpatial.AI egy olyan szolgáltatás, amely a műholdas adatok és a mesterséges intelligencia elemzésének erejét ötvözi.
A szolgáltatás képes helyszínprofilokat generálni a földrajzi elhelyezkedési tulajdonságaik alapján, figyelembe véve több mint 100 különböző geolokációs paramétert. A rendszer például demográfiai adatokat, műholdas képeket, jövedelmi jellemzőket és még egy terület páratartalmát is elemzi.
Már nem a megérzés vagy a felületes adatértelmezés dönt arról, hogy mely termékek kerüljenek az egyes boltokba, vagy hogy az egyes márkák digitális hirdetései, óriásplakátjai, rekláminstallációi hova kerüljenek. Egy új benzinkút, bevásárlóközpont, szupermarket létesítésénél is hasznos ez a megoldás, mert több száz ismertetőjegy azonosításával határozza meg, hogy várhatóan hol fogják a legtöbben egy adott márka termékét választani
– magyarázza a szoftver algoritmusát fejlesztő Fekete Csongor, a HolistiCRM Kft. ügyvezető igazgatója.
Az űrből súgnak a vállalatoknak
A BeSpatial.AI nem csak a marketingszakembereknek lehet hasznos. A vállalatok felhasználhatják a szolgáltatást terjeszkedési stratégiájuk kialakításához, bolt- és fiókhálózatok fejlesztéséhez, valamint CRM-kampányaik […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!