A Mandinerbe írt cikket Hernádi Zsolt arról, hogy mi vár a hagyományos autók európai piacára és így az üzemanyagpiacra. A Mol elnök-vezérigazgatója azzal indított: ugyan mindenki az üzemanyagárakról beszél most, a hosszú távú fejleményekre is figyelni kell. Tizenöt év múlva olcsó lesz a benzin, akkorra ugyanis már lecsökken a kereslet.
Abban persze semmi meglepő nincs, hogy a Mol első embere „a kontinensünk feletti sötét felhőknek” és önfeladásnak látja azt, hogy az EU 2035-től nem engedné a hagyományos hajtású autók értékesítését, emiatt például a Volvo befejezte a dízelautók gyártását. A villanyautók betörése sem túl gyors, mert most még nincs jó töltési infrastruktúra.
„A zöld rendszám pedig nem vált meg minket a klímaváltozás bűnétől” – teszi hozzá. A zöldítés átmenettel fog megvalósulni, a hagyományos motorok nagyjából 2050-ig velünk maradnak. Az európai politikának pedig úgy kell tennie a zöld közlekedésért, hogy közben támogatja a kontinens iparát is – írta Hernádi.