Hegyi Zsolt friss bejegyzése szerint a 10 pontos vállalás célja, hogy már a hosszabb távú infrastrukturális fejlesztések és járműbeszerzések megvalósulása előtt megoldást találjanak az utasok által leggyakrabban kifogásolt problémákra. Ezek közé tartoznak a vonatkésések, a légkondicionálás hiánya, valamint a járművek és az állomási mosdók tisztasága.
Az ehhez szükséges feladatokat sorolja fel és látja el határidőkkel a hivatalos értesítőben most megjelent utasítás – írta a MÁV-csoport vezérigazgatója.
A MÁV vezérigazgatója közölte azt is, hogy Lázár János építési és közlekedési miniszter őt jelölte ki a a feladatok végrehajtására, de hangsúlyozta, hogy a program teljesítését nemcsak a miniszteri utasítás miatt, hanem meggyőződésből is személyes ügyének tekinti.
Meggyőződésem: a vármegye- és országbérletek bevezetésétől az új, fővárosi tarifaközösség megvalósításán át épp a 10 vállalásban megfogalmazott gyakorlatias lépések megtételére van szükség ahhoz, hogy a MÁV-csoport szolgáltatásai ne csak olcsóbbak, de vonzóbbak és versenyképesebbek is legyenek az utasok számára
– írta, hozzátéve, […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!