A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a gyermekek és fiatalkorúak védelme érdekében ellenőrzi a reklámszabályokra vonatozó rendelkezések betartását. A sajtóközleményből kiderül, hogy az utóbbi években folyamatosan új kihívások érik a fogyasztókat, különösen a gyermekeket és fiatalkorúakat, akik a legkiszolgáltatottabb helyzetben vannak.
A közlemény szerint a reklámok gyakran befolyásolják a gyerekek értékrendjét és érzelmi állapotát, aminek hosszú távon negatív következményei is lehetnek. Az NKFH és a szakmai irányítása alatt álló kormányhivatalok kiemelt feladata, hogy biztosítsák a gyerekek megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéshez való jogát.
A 2024-es vizsgálatok rámutattak arra, hogy a mobiltelefonokon elérhető játékokra vonatkozó korhatár-besorolás nem […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2025/03/24/influenszerek-fogyasztovedelem-kiskoruak-reklamszabalyozas/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!