„Nemcsak azért fontosak a tehetségkutatók, hogy megtaláljuk a legnagyobb tehetségeket, hanem azért is, hogy az indulók visszajelzéseket kapjanak. Akár azt, hogy »köszönjük szépen, ezt jobb lenne nem folytatni«, vagy azt, hogy »jó úton vagy«, ezt még kellene kicsit csiszolni” – mondta Balázs János, Kossuth-díjas zongoraművész az Index kulturális podcastműsorában.
A könnyűzenei tehetségkutatók mostanában kicsit vulgárisabbak, de még mindig van értelmük, mert a nagy tehetségeket így lehet elérni
– mondta a Kossuth-díjas zongoraművész, aki egyetértett azzal a felvetéssel, hogy ezek a show-műsorok egyre inkább a zsűriről szólnak. Ezt még a poénkodással meg a jópofizással egészítette ki, de elfogadja, úgy véli, ez ok-okozati viszony, amely a nézettséghez kell.
Balázs János szerint fontos még, hogy a közönséget is nevelni kell. Úgy véli, az embereket sokszor ostorozzuk, hogy miért mennek el X. Y. koncertjére, „miközben tudjuk, hogy az (könnyűzenei) előadók plébekelnek, sem emberként, sem művészként nem jók, hülyeségeket csinálnak, a koncerttermük mégis tele van. És most nemcsak a könnyűzenéről, hanem a komolyzenéről is beszélek.
A társadalom csak az alapján tud választani, amit lát és hall. Ezért fontos, hogy a nézett műsorokban, csatornákon, médiafelületeken, interneten a jó is ott legyen. Nem hiszek abban, hogy […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!