A H&M divatcikk-kereskedelemmel foglalkozó vállalat mesterséges intelligenciát alkalmaz, hogy megjelenítsen mintegy harminc modellt hirdetéseiben és közösségi oldalain, amennyiben utóbbiak engedélyt adnak rá − írja a BBC.
„Kíváncsiak vagyunk arra, hogyan mutathatjuk be divatunkat új kreatív módokon, és hogyan használhatjuk ki az új technológia előnyeit, miközben hűek maradunk a személyes stílus iránti elkötelezettségünkhöz” − mondta a cég kreatívigazgatója, Jörgen Andersson.
Annak ellenére, hogy a cég állítása szerint nem változtatna az „emberközpontú megközelítésén”, egyesek attól tartanak, hogy a lépés más […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/kulfold/2025/03/28/h-m-mesterseges-intelligencia-modell-hirdetes/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!