Mint megírtuk, Magyarország egyik legfontosabb vasúti fővonalán, a Budapest–Hegyeshalom–Rajka-vonalon annyira rossz a pálya állapota, hogy a MÁV sebességkorlátozást vezetett be csütörtöktől.
Közlésük szerint kidolgozott tervvel rendelkeznek, hogy megoldják a problémát, de addig is megnövekedett menetidővel kell számolniuk az utasoknak.
A közlekedési szakember bejegyzésében emlékeztet, hogy ez Magyarország legfontosabb vasútvonala, az első számú kapcsolat személy- és teherforgalomban Győr és Bécs, ezáltal Európa felé. „Ausztria utolérése helyett most épp távolodunk, szó szerint, 20-25 perccel” – tette hozzá.
Mint írta, a jelenség nem egyedi, sok fővonalon szaporodnak jelenleg a lassújelek országszerte, pontosan, ahogy azt a MÁV néhány hónapja egy nyilvánosságra hozott térképen előre megjósolta.
Az, hogy itt egyik napról a másikra 20 perces menetidő-növekedést okozó, majdnem 30 kilométer hosszú lassújel kerülhet ki, súlyos válságtünet. És nemcsak a pénzhiányé, azé is természetesen, de a MÁV működése feletti kellő intézményes kontroll hiányáé is
– vélekedett Vitézy Dávid.
Úgy […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2023/08/26/vitezy-david-mav-vonatkozlekedes-vasut/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!