Új funkcióval bővült a Budapesti Közlekedési Központ alkalmazása, a BudapestGO: hétfőtől az applikáción keresztül közvetlenül értesíthető a Budapesti Utasbiztonsági Szolgálat – közölte a Budapesti Közlekedési Központ az MTI-vel.
A közlemény szerint az applikáció kezdőképernyőjéről először a „Továbbiak”, majd a „Segíthetünk?” menüpontra kattintva lehet kiválasztani, hogy balesetről, vészhelyzetről (agresszió, vandalizmus) vagy rendészeti beavatkozást igénylő helyzetről (kéregetés, szennyezett ruházatú vagy ittas, bódult személy) van-e szó.
Előbbi esetben a 112-t, utóbbiban pedig az utasbiztonsági rendszer központi irányítószolgálatát lehet hívni a BudapestGO-ban – tették hozzá.
Vitézy Dávid, a Podmaniczky Mozgalom vezetője a közösségi oldalán üdvözölte a döntést, abban bízva, hogy a hatóság létszáma is magas lesz, valamint „chat” funkció is kerül az applikációba.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!