A Louis Vuitton, a Moët & Chandon és a Hennessy, valamint a Givenchy, a Bulgari és a Sephora márkák anyavállalata az első olyan európai vállalat, amelynek piaci értéke átlépte az 500 milliárd dollárt – számolt be róla a CNBC.
A világ leggazdagabb emberének, a francia Bernard Arnaultnak a cége április elején 17 százalékos forgalomnövekedésről számolt be. Idén 32,8 százalékkal nőtt a vállalat piaci értéke.
Az LVMH a 2022-es évre 79,2 milliárd eurós bevételről számolt be, ez már a második egymást követő évben jelentett rekorderedmény.
A párizsi székhelyű cég arra számít, hogy Kína a koronavírus-járvány utáni újranyitásával tovább növekszik majd a forgalma, az ázsiai országból jövő turisták ugyanis komoly bevételi forrást jelentenek az európai luxusiparnak.
A Forbes dollármilliárdosokat számon tartó listája szerint Arnault jelenleg is a világ leggazdagabb embere.