Az Audi RS e-tron GT bemutatójára stílusosan a CES (Consumer Electronics Show) keretein belül került sor, ami inkább tartozik ide, mint a hagyományos autóipari rendezvényekre. A bemutató azonban ezenkívül is rendhagyónak mondható, mivel idén a világjárvány miatt a megszokott Las Vegas-i helyszín helyett egy virtuális rendezvényre került sor. Az újságírók a szokásos próbaút helyett videón nézhették végig, ahogy Lucas di Grassi, az Audi Formula–E pilótája a versenypályán csikorgó gumikkal vezeti az elektromos Audik csúcsát.
Hihetetlen! A torkomban ver a szívem! Ez teljesen más, mint a többi Audi!
– mondta di Grassi, aki egyébiránt az ENSZ fenntarthatóenergia-ügyi nagykövete is. Nos, ebben teljesen igaza van, mivel az autó inkább Porsche, mint Audi – egyébként mindkét márka a Volkswagen konszernhez tartozik. A gyakorlatban a Porsche Taycan ikertestvéréről van szó, azzal megegyező padlólemezen. Maga a testvérmodell igen sikeres az Egyesült Államokban borsos ára ellenére is. Porsche Taycannal jár például a Microsoft alapítója, Bill Gates is, amivel a Tesla-főnök Elon Musk rosszallását már sikerült kivívnia. A Porsche egyébként nemrégiben mutatta be a Taycan új, immáron olcsóbb változatát, amit már nyíltan is a Tesla Model S riválisának szánnak.
De vissza az új csúcs elektromos Audihoz, amelynek amerikai piacra […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/tudomany/2021/01/21/itt_a_csucs_elektromos_audi_-_porsche_genekkel/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!