A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése egyértelmű szinte minden ágazatban, ugyanakkor a multicégek hazai leányvállalatai leginkább az ügyfélszolgálat területén kezdték el beépíteni a mindennapi működésükbe – írja az MTI a DLA Piper közleménye alapján.
A tanácsadó vállalat kutatásában felmérte a vállalati szféra döntéshozóinak vélekedését a mesterséges intelligencia jelenlegi helyzetéről, illetve várható hatásáról a jövőre vonatkozóan.
A DLA Piper a Coleman Park Research bevonásával végezte el független felmérését, amelynek keretében 600 interjút készítettek.
[…]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/tudomany/2023/09/23/ai-mesterseges-intelligencia-kutatas-ugyfelszolgalat/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!