2023. december 11., hétfőMa Árpád napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 381,00 Ft | USD: 354,00 Ft | CHF: 402,00 Ft
2023.12.11. Árpád Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 381,00 Ft | USD: 354,00 Ft | CHF: 402,00 Ft
Kezdőlap / Tudomány / Elsősorban az ügyfélszolgálat területén alkalmazzák a mesterséges intelligenciát

Hirdetés

Elsősorban az ügyfélszolgálat területén alkalmazzák a mesterséges intelligenciát

A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése egyértelmű szinte minden ágazatban, ugyanakkor a multicégek hazai leányvállalatai leginkább az ügyfélszolgálat területén kezdték el beépíteni a mindennapi működésükbe – írja az MTI a DLA Piper közleménye alapján.

A tanácsadó vállalat kutatásában felmérte a vállalati szféra döntéshozóinak vélekedését a mesterséges intelligencia jelenlegi helyzetéről, illetve várható hatásáról a jövőre vonatkozóan.

A DLA Piper a Coleman Park Research bevonásával végezte el független felmérését, amelynek keretében 600 interjút készítettek.

[…]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Hirdetés

Forrás:
https://index.hu/tudomany/2023/09/23/ai-mesterseges-intelligencia-kutatas-ugyfelszolgalat/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Van-e még ereje a családnak?

A társadalmi és kulturális változások az utóbbi évtizedekben különösen felgyorsultak az internetnek és a globalizációnak …