2020. szeptember 21., hétfőMa Máté napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 362,00 Ft | USD: 307,00 Ft | CHF: 336,00 Ft
2020.09.21. Máté Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 362,00 Ft | USD: 307,00 Ft | CHF: 336,00 Ft
Kezdőlap / Tech / Az Apple márkára buknak a randizók

Az Apple márkára buknak a randizók

A Blackberry mobilok viszont elkergetik az érdeklődőket.

Komoly kritikákat kiváltani képes tanulmánnyal állt elő a használt és új telefonok árusításával foglalkozó Compare My Mobile, állítása szerint a randioldalakra regisztráltak esélyeit komolyan befolyásolhatja, hogy a mellékelt fotóikon milyen márkájú kütyük láthatóak. A tanulmányának elvégzése érdekében hamis profilokat hozott létre a Tinderen, ezek között csupán az volt a különbség, hogy milyen mobil vagy egyéb kütyü volt látható a fotókon.

A kép csak illusztráció (Apple iPhone 11 Pro Max)Forrás: Apple

Az összesen 50 ezer adatpont elemzése rámutatott, hogy az Apple eszközeinek mutogatása drámaian megdobta a potenciális randipartnerek számát: az iPhone 76 százalékkal, az Apple Watch 61 százalékkal, míg az Apple EarPods 41 százalékkal növelte az érdeklődők számát. A Samsung márkájú termékek is pozitív hatással voltak az esélyekre, 19 százalékkal több potenciális partnert eredményeztek.

A más márkáktól származó eszközök mutogatása viszont kimondottan csökkentette az érdeklődők számát: a Google 10%-kal, a Sony 14%-kal, a Huawei 23%-kal, míg a OnePlus 30%-kal. Ez még hagyján, a Blackberry villantgatása ugyanis felért egy virtuális mészárlással,

74%-kal redukálta a lehetséges randipartnerek számát.

Ennél sokkal érdekesebb a nemek és korcsoportok közti bontás. A sejthetőnek megfelelően a férfiakat meglehetősen hidegen hagyta, hogy a nők képein milyen márkáktól származó kütyük voltak: a 18-25 éves korosztály esetében átlagosan 15,5% volt a befolyásolás mértéke, 25 éves kor felett pedig átlagosan 3,4%.

Ezzel szemben a nőkre minden korosztályban gigantikus hatással voltak a márkanevek, korcsoporttól függően 53-70%-ukat befolyásolták abban, hogy találkoznának-e a fotókon látható férfival.

A márkanevek a legnagyobb mértékben a 31-35 éves (70%) és a 36-40 éves (67%) korosztályt befolyásolták a döntésben.

Forrás: Compare My Mobile

Végül a kereskedés publikálta a TOP6 olyan nagyváros listáját is, amelyek esetében a legnagyobb mértékben számítottak a márkák, plusz a legnagyobb versenyelőnyt jelentő kütyükre is fény derült:

  1. New York (USA) – Apple EarPods
  2. London (Egyesült Királyság) – Apple iPhone 11
  3. San Francisco (USA) – Apple Watch
  4. Los Angeles (USA) – Apple iPhone 11
  5. Vancouver (Kanada) – Apple iPhone 11
  6. Manchester (Egyesült Királyság) – Apple Watch

Forrás:
https://www.origo.hu/techbazis/20200829-randizas-tarskereses-telefonmarka.html

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Lehet, hogy érdekel...

Kitört a pankráció az EA játéka körül

Teljes árú játékba tett extra hirdetéseket a kiadó. Az EA sportjátékai igazi pénznyomdák: minden egyes …