Az nem vitás, hogy az Imane Helif nemi hovatartozását vitató botrány nem ártott az algériai bokszoló népszerűségének, ha úgy tetszik, az egekig korbácsolta fel a 66 kilós súlycsoport olimpiai bajnokának reklámértékét.
Mint köztudott, Helif a párizsi játékok női boksztornájának negyeddöntőjében, a 66 kg-os súlycsoportban egyhangú pontozással legyőzte Hámori Lucát, majd megnyerte a tornát, olimpiai bajnok lett. Akkor már az egész világ arról beszélt, hogy Helif nem is nő, hanem biológiai férfi, akit egy évvel korábban a nemzetközi szövetség, az IBA kizárt a világbajnokságról, mert a kromoszómateszt rendellenességeket tárt fel nála. A NOB azonban az útlevélre hivatkozva – amelyben az állt, hogy Helif nő – engedte indulni az algériai sportolót.
Nos, hazájában hősként fogadták a hazatérő Helifet, Algériában senki sem kételkedik a bunyós női mivoltában. De a jelek szerint másutt sem, mert a Bottega Veneta olasz világcég reklámemberének szerződtette a sportolót, és felvonultatta a milánói divathéten, méghozzá a márka vadonatúj 2025 tavaszi kollekciójában. A sárga bőrzakó és a fekete bőrnadrág valóban ütős kombó, kiegészítve az arany fülbevalóval, amely utalás a Párizsban megszerzett aranyéremre.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!