A szerdán este közzétett tanulmányból kiderül, hogy a közösségi média felületein 93,6 millió poszt jelent meg a világbajnoksággal kapcsolatban, ezek összesen 262 milliárd elérést és 5,95 milliárd reakciót generáltak – írja az MTI.
A helyszínen 3,4 millió néző látogatott ki a mérkőzésekre, 400 ezerrel többen, mint a 2018-as vb találkozóira, és az Argentína–Franciaország-finálé 88 966-os nézőszáma 1994 óta a legmagasabb volt a vb-ken. Az Egyesült Államokban rendezett 1994-es vb döntőjét 94 194-en tekintették meg a pasadenai Rose Bowl Stadionban. A finálét világszerte közel másfél milliárdan nézték. A FIFA Dohában kialakított szurkolói zónáját 1,85 millióan keresték fel.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!