Az 1500 méteres úszás után Lehmann Csongor a 7., Dévay Márk a 8. helyen érkezett az első depózásra, alig 16-19 másodperces hátrányban a vezetőktől, számolt be hírlevelében a magyar szövetség.
A 40 kilométeres kerékpározás során a mezőny kettészakadt. Lehmann Csongornak sikerült bekerülnie a hétfős élbolyba, amely az ausztrál Matthew Hauser vezetésével remekül összedolgozva 55 másodperces előnyt épített ki a futás megkezdéséig. Dévay Márk épphogy lemaradt erről a csoportról, és a 25 fős üldözőbolyban haladt.
Lehmann Csongor harmadikként kezdte meg a 10 km-es futást a depóból kijőve. Sokáig a 3-6. helyért küzdő csoportban haladt, azonban a futás második felében az üldözők – köztük a svájci Max Studer és a portugál Vasco Vilaca – utolérték. Lehmann Csongor az utolsó körben a 10. hely megőrzéséért küzdött, amit óriási csatában sikeresen teljesített.
„Nagyon kemény verseny volt. Bekerültem a szökésbe, ahol hatan voltunk, a bringán őrült keményen kellett dolgozni. Húsz másodperces előnyünk volt az első néhány körben, amit egy percre dolgoztunk fel. Óriási szél volt és a pálya is nagyon keménynek bizonyult. Óriási erőket kellett mozgósítani a bringán, ami meg is érződött a futáson. Az első öt kilométeren iszonyatosan szenvedtem, nagyon ólmosak voltak a lábaim, nem nagyon találtam a ritmust. Egy páran emiatt megelőztek, de aztán a második felére meg tudtam találni a ritmusomat és elkezdtem egyre jobb tempóban futni. Sajnos már nem tudtam teljesen visszajönni, de nagyon büszke vagyok arra, ahogyan mentünk. Még sosem voltam ilyen kevés fős szökésben. Ez most a versenyen nem fizetődött ki, de hosszú távon nagyon értékes tapasztalás volt, ilyen versenyekből lehet előre menni” – mondta Lehmann Csongor.

Lehmann ezzel a bravúros eredménnyel 2023 és 2024 után ismét a legjobb tízben zárt a világbajnoki döntőn, és az összetett 6. helyezésével is megerősítette helyét a világ elitjében. Dévay Márk a 27. helyen ért célba.
„Volt már jobb napom, az úszópályát az utolsó pillanatban megváltoztatták, ami egyáltalán nem volt kedvező. 22-es rajtszámmal a […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!
Hirben.hu Hírben jók vagyunk!