A 39 éves, ötszörös aranylabdás játékos a szaúd-arábiai al-Naszrben játszik, és több mint két évtizede képviseli Portugáliát nemzetközi tornákon.
A Real Madrid és a Manchester United korábbi játékosa számára a közösségi média eddig sem volt ismeretlen terep, 112,5 millió követője van az X-platformon, 170 millió a Facebookon és 636 millió az Instagramon, amelyen magáénak tudhatja a második legtöbb követővel rendelkező oldalt az egész platformon, csak az Instagram saját oldala előzi őt meg.
Az új YouTube-csatornája, amely egyszerűen az „UR · Cristiano” nevet viseli, tegnap indult útnak, és gyorsan rekordokat döntött. Már az első 90 percben átlépte az 1 millió feliratkozót – ez az eddigi legkevesebb idő, ami alatt egy új YouTube-csatorna valaha is elérte ezt a mérföldkövet, négy órával a csatorna rajtolása után már 5 millió feliratkozója volt.
Ez a szám pedig folyamatosan nő, megközelítőleg 20 órával a csatorna létrejötte után a 16 milliót is meghaladja a feliratkozók száma – a focista csatornájának népszerűségére valószínűleg a YouTube is fel volt készülve, hisz a portugál futballsztár már tegnap a kezében tartotta az egymillió feliratkozóért járó YouTube-aranygombot (vagyis gold button), amiről már videót is készített a csatornára.
Tekintettel arra, hogy a YouTube által megjutalmazott következő mérföldkő a tízmillió feliratkozóért járó gyémánt díj, alig kell várnia, hogy azt is a keze közé kaphassa.
A csatornán Ronaldo azt ígérte, hogy a rajongóknak soha nem látott betekintést nyújt az életébe, és nemcsak a futballról, hanem a családjáról, a wellnessről, a táplálkozásról, a felkészülésről, a felépülésről, az oktatásról és az üzletről is készít majd tartalmat.
Mindig is élveztem, hogy a közösségi média által ilyen erős kapcsolatot ápolok a […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!