A közel-keleti F4-es bajnokság ezúttal 27 fővel vágott neki a hétvégének a Yas Marina International Circuit Formula–1 által is használt Grand Prix-nyomvonalán. A Molnár Martinnak ülést biztosító Evans GP a magyar pilótát foglalkoztató Virtosi Racinggel közösen drasztikus és merész beállítás-változtatások mellett döntött a dubaji forduló után, amelyek részben sikeresnek bizonyultak.
Az első időmérő edzés ugyan még nem alakult jól a Hungarian Motorsport Academy (HMA) pilótájának – túl korán küldték pályára, majd nem tudott tiszta kört autózni a forgalomban – és csak a 17. időt ért el, a második felvonásra kért egy apró változtatást a beállításokban, ami a csapatot is meglepve jelentős tempójavulást eredményezett. Martin végül az eddigi legjobbjának számító 6. időt autózta, amivel ezt a rajtkockát szerezte meg a hétvége harmadik versenyére.
Végül azonban nem az, hanem a második futam alakult számára a legjobban. Miután az első versenyen a 17.-ről a 14. pozícióba kapaszkodott fel úgy, hogy remek rajt után az egyik ellenfele felnyomta a falra, amitől visszaesett a 19. helyre és innen jött ismét előre, a második futamot már a 14. rajtkockából kezdhette. A rajt után két pozíciót javítva már a 12. helyen haladt, majd a második kör végén már a 11. helyen tűnt fel a neve az eredményjelzőn.
Ám miközben lépdelt előre, a mezőny elejében történt egy baleset, amelyet az utolsó sikánban többen is a pályát átvágva kerültek ki, ezzel jelentős előnyre téve szert. Ám közülük a felügyelők csak Yuhao Fut büntették meg a futam alatt, a közvetlenül Martin előtt haladó Emily Cottyt és Sebastian Wheldont nem, így ők a jogosulatlanul szerzett előnyük birtokában teljesíthették a távot, miközben az általuk megelőzött Arjun Chedda a verseny végéig feltartotta a magyar pilótát.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!