Előre lehetett sejteni, hogy ezúttal nem lesz könnyű dolga a fiatal magyarnak, hiszen a Virtuosi Racing versenyzőivel ellentétben a több tesztlehetőséghez jutó pilóták úgy érkeztek a mostani helyszínre, hogy már mentek a pálya Grand Prix-nyomvonalán – amelyen Martin korábban soha életében nem vezetett élőben.
A Hollandiában és Skóciában villogó magyar pilóta ezért arra szánta a csütörtököt, hogy megismerkedjen az új körülményekkel. Mindössze két gyakorlás jutott számukra, ami után világossá vált, hogy a szombati kvalifikációra változtatni kell az autó beállításain.
A szabadedzések alatt nem esett az eső, a szombati időmérő edzés előtt azonban leszakadt az ég. Molnár Martin nem volt elégedett az új beállításokkal, az első piros zászlós megszakítás után ezért a boxutcában a csapat megint változtatott a kocsin.
Azokkal már elégedettebb volt Martin, azonban nem tudott javítani az idején, mert egymást váltogatták a sárga és piros zászlós fázisok. A fiatal magyar tehetség végül a 15. helyen végzett, ami azért volt nagyon frusztráló számára, mert Hollandiában kifejezetten jól ment az esőben.
A hétvége első versenyén a 10. helyről indult a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. által működtetett Hungarian Motorsport Academy versenyzője, a rajtrács ugyanis a kvalifikáción futott második legjobb köridők alapján alakult ki.
Molnár Martin derekasan harcolt a többiekkel, és annak ellenére sikerült előreverekednie magát a nyolcadik helyig, hogy szemmel láthatóan nem volt olyan gyors, mint a körülötte lévők. Az időmérőhöz hasonlóan az első futam sem volt mentes a káosztól: időközben kisütött a nap, felszáradt a pálya, és kétszer is bejött a biztonsági autó, ugyanis többen is kicsúsztak a sóderágyba a hármas kanyar után – egy […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!