Shakira a BZRP Music Sessions YouTube-platformján tette közzé a számot, amely a kategóriájában már minden rekordot megdöntött eddig; két nap alatt több mint 85 millióan töltötték le:
A frenetikus sikerű dalban a 45 éves kolumbiai énekesnő arról énekel, hogy Piqué, amikor helyette a 22 éves Clara Chiarát választotta (aki időközben már 23 évesre „öregedett”), valójában egy Ferrarit cserélt le egy Twingóra, egy Rolexet egy Casióra.
A két márka marketingesei azonnal akcióba léptek, lecsapva az ingyenreklámra. Először a Renault rukkolt ki szellemes üzenettel, amelyben elrejtve szerepel Piqué barátnője, Clara keresztneve, továbbá magának Piquének a vezetékneve is:
Nosotros si damos nuestra mejor versión cuando nos necesites. ????
Cero rencor bebé???? @Shakira ????#Shakira #Bizarrap #Renault #Twingo #RenaultTwingo #RenaultTERSA #TERSAAutos #ShakiraBZRP pic.twitter.com/21300aMEw4— Renault Tersa (@RenaultTersa) January 12, 2023
Tisztán látszik (Clara-mente), […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/sport/futball/2023/01/14/gerard-pique-shakira-twingo-casio-kings-league/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!