21,5 pont. A szezon utolsó két versenyén ennyit kell ledolgoznia az újoncok csatájában Molnár Martinnak ahhoz, hogy megnyerje a brit Formula–4-es bajnokság újoncainak kupáját. A Virtuosi Racing színeiben szereplő tizenhat éves pilóta remek nyarat zárt: folyamatosan javuló átlaghelyezések mellett ontotta magából az újoncok közti top hármas helyezéseket, sőt, egyik kedvenc pályáján, Zandvoortban – néhány héttel a 16. születésnapja előtt – a magyar autósport történelmének első F4-es összetett dobogóját is megszerezte.
Az elmúlt időszak tanulságairól és a szezonhajrára szóló célkitűzésekről a Sportcastben beszélgettünk Molnárral, valamint a pályáját egyengető Őry Tamással, a MOTAM (Motorsport Talent Management) ügyvezető igazgatójával.
Az adásban szóba került…
- Mennyit is ér egy brit F4-es bajnokság legjobb újoncának lenni?
- Molnár szezonbeli teljesítménye mennyire jó ajánlólevél a nagyobb istállók irányába?
- Az F4-ben belül, vagy a Formula–1 felé vezető ranglétrán egyet felfelé lépve képzelik-e el a közeljövőt, azaz a 2025-ös versenyszezont?
- Milyen lépéseket tesznek a britek annak érdekében, hogy valóban az övék legyen az egyik legjobb nevelősorozat?
- Hogyan kell és hogyan lehet telemetriai adatokból tanulni?
- Mekkora a jelentősége egy utánpótlásnevelő-szériában a tesztkilométereknek? Hogyan lehet szabályozni azt, hogy a tehetség helyett ez döntsön a pilóták között?
- Az F1-ben is szereplő pályák, vagy a „kisebb”, inkább a brit túraautózásból ismerős helyszínek jelentik a nagyobb kihívást – és élvezetet?
Az Index Sportcast korábbi adásait ide kattintva érheti el.
A […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!