A Bridgerton család 2020-ban újat mutatott a tévéfanatikusoknak, a Shonda Rhimes istállójában csinált és a Netflix kínálatába tűzött széria szexivé és szórakoztatóvá tette a 19. század díszes kosztümjeiben forgolódó nemesek hétköznapjait. Igaz, a jól megírt történet hiányzott A Bridgerton családból, és ezért guilty pleasure-nél, vagyis bűnös élvezetnél több soha nem lett belőle, de ezt az irányt egyértelműen felvirágoztatta. Azóta olyan hasonszőrű címek futottak, mint a Nagy Katalin – A kezdetek, A császárné, a filmek közül a Lady Chatterley szeretője, és még sorolhatnánk. A műfaj most egy újabb erős újdonsággal bővült, a Netflixre futott be február 15-én a Lidia ügyvédnő című olasz sorozat, mely amennyire fülledt lett, olyan minőségi is egyszerre.

A Lidia ügyvédnő egy csapásra megdönti azt a tévhitet, hogy az ehhez hasonló könnyedebb, limonádé sorozatokat elég a jól adagolt meztelenkedéssel eladni. Az első két rész alapján ugyanis egy meglepően fordulatos krimiszériát kaptunk, ami a fentebb felsorolt alkotásokhoz hasonlóan valós történelmi személyeken alapszik. Ebben az esetben Lidia Poët figuráján, aki egy olyan korban, egészen pontosan 1883-ban igyekezett a jogban praktizálni, amikor a nőknek még nem illett karrieristának lenni, és ezért a kamara mindent elkövetett, hogy megakadályozza, hogy olyan személy lépjen be a tárgyalótermeikbe, aki bugyit és melltartót hord.
A Netflix új sorozatának hősnője egy rebellis, legalább akkora lázadó Lidia Poët, mint A vezércselben Anya Taylor-Joy ügyes sakkozója, Beth volt. Az ügyvédnő szabadon fekszik össze bárkivel, nem izgatja a házasság gondolata, sőt egy ponton ópiummal tömi magát egy félpucér emberekkel teli bordélyház kellős közepén. A szerepre nyilván egy talpraesett színésznőt kellett […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!