2022. november 28., hétfőMa Stefánia napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 408,00 Ft | USD: 390,00 Ft | CHF: 414,00 Ft
2022.11.28. Stefánia Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 408,00 Ft | USD: 390,00 Ft | CHF: 414,00 Ft
Kezdőlap / Kultúra / A nyolcvanéves Calvin Klein nem szereti a füvet, mert hizlal

Hirdetés

A nyolcvanéves Calvin Klein nem szereti a füvet, mert hizlal

New York City sokszor megénekelt, Bronx nevű városrészében sírt fel először az emigráns magyar zsidó apa és osztrák édesanya gyermeke, Calvin Richard Klein 1942. november 19-én. Nem biztos, hogy ez a magyar gyökereiről szól, de leánygyermekének később a Marci nevet választotta. Miután elérte azt az életkort, amikor komolyan fontolgatni szokás, mi lesz vele, ha tényleg nagy lesz, már meglehetősen egyértelművé vált, hogy az emberi testet eltakaró, ezáltal a közönségesnél jóval vonzóbbá varázsoló holmik világa érdekli leginkább.

Mielőtt rájött volna, hogy a legjobb, ha saját feje után megy, eltöltött néhány évet a divattervezést is oktató New York-i Fashion Institute of Technology nevű főiskolán, majd nekilátott, hogy a mindent virágokkal borító, batikolt inges hippi korszakban normális ruhákkal lepje meg Woody Allen kedvenc városának néhány butikját. Huszonhat éves korában indította el Barry Schwartzcal saját vállalkozását, amely igen rövid idő alatt elkezdte ontani a milliókat.

Sikereit egyebek között annak köszönhette, hogy kényelmes, jól hordható, de stílusos ruhákat tervezett, melyek nem voltak olcsók, kifejezetten elegáns daraboknak számítottak, de kerültek mindenféle tervezői extremitást.

A cég helyzetét végleg stabilizálta egy, a mostaninál jóval megengedőbb közfelfogás szerint is botrányos ötlete, amikor az akkor 15 éves Brooke Shields fotóival tették még népszerűbbé a cég farmereit. Ezt a kék vászonból készült ruházati cikket persze csak magyarul hívják farmernek, a legtöbb helyen jeans a neve, mindenesetre Brooke Shields provokatív, ám épp ezért sikeres modellnek bizonyult.

Hirdetés

Hasonlóan emblematikus volt az a szintén erős szexuális töltetű reklámkampányuk is, melynek során a cég férfiaknak szánt alsóneműit egy bizonyos Mark Wahlberg nevű, kifejezetten vonzó külsejű és már nem is teljesen ismeretlen fiatalemberrel, valamint az akkor szintén határozottan fiatalkorú Kate Moss kettősével népszerűsítették.

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/kultur/2022/11/19/calvin-klein-obsesion-mark-wahlberg-brooke-shields-kate-moss-szuletesnap-nyolcvan-eves/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Nagylelkű felajánlást tett az Operaház árva gyerekeknek

Nagylelkű felajánlást tett az Operaház árva gyerekeknek

A Regőczi Alapítvány célkitűzése kezdettől fogva az, hogy anyagiakkal, valamint nyaralási lehetőséggel és kulturális programokkal …