A parti őrség mellett az útlevelek és a határok ellenőrzéséért felelős repülőtéri és kikötői hatóság is üzemzavarokat jelentett – adta hírül az MTI.
Utrecht város katasztrófavédelme bejelentette, hogy az üzemzavar miatt megszakadt a kapcsolat a segélyszolgálatok kommunikációs rendszerei között. Hozzátették, hogy a 112-es segélyvonal mindazonáltal továbbra is elérhető, illetve a nem sürgős esetekre fenntartott vonal is.
Fennakadásokat jelentettek a kormányzat DigiD nevű, az elektronikus közigazgatási ügyintézésre fenntartott oldaláról is, amelyen át a többi között az adóhivatallal is fel lehet venni a kapcsolatot, továbbá társadalombiztosítási ügyeket lehet intézni.
Az NlTimes című holland hírportál a holland közegészségügyi hivatalra hivatkozva azt közölte, jelenleg nehézségekbe ütközik a Covid-19 elleni oltásra történő online időpontfoglalás is. A hivatal szerint a fennakadás elsősorban a mobiltelefon-felhasználókat érinti.
Egyelőre nem tudni, van-e összefüggés a fennakadások között. Az üzemzavarok okát vizsgálják.
A globális IT-katasztrófa a légi közlekedésben is káoszt okozott
Ahogy az Index beszámolt róla, július 19-én reggel egy globális informatikai probléma ütötte fel a fejét, ami megbénított repülőtereket, vasúti pályaudvarokat, bankrendszereket, biztosítókat, gondokat okozott a tőzsdén és különböző gyáraknál, valamint biztosítóknál és médiaszolgáltatóknál is.
Bár egyelőre semmi sem megerősített, a Microsoft és a CrowdStrike is azt mondta, hogy vizsgálják a problémákat – de többen is arról posztoltak, hogy
A CROWDSTRIKE KIBERBIZTONSÁGI CÉG EGY FRISSÍTÉSE OKOZTA A GONDOKAT.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!