Az egyik magyar utas a Blikknek számolt be az esetről. Mint mondta, a járat január 27-én (pénteken) 19:50-kor indult volna Abu-Dzabiból Budapestre. Ehhez képest a tervezett indulás után 10-20 perccel jelentették be, hogy
Így a több mint 200 utasnak le kellett szállnia a gépről, és a pilóták nem sokkal később azt is közölték, hogy a repülő valószínűleg csak másnap indul Magyarországra. Miután elhagyták a gépet, este 9 óra körül arról tájékoztatta őket a légitársaság sms-ben és e-mailben, hogy a Budapestre induló járat másnap délelőtt 10 órakor száll fel.
Ezután mindenkit a reptéri váróba tereltek, és azt ígérték, hogy a Wizz Air biztosít majd ingyenszállást és az ahhoz szükséges transzfert. A buszok azonban csak többórányi késéssel érkeztek: a Blikk olvasója például
CSAK HAJNALI HÁROMKOR TUDOTT KIJÖNNI A REPTÉRRŐL.
„Semmiféle kommunikáció nem volt, alig tudtuk, mi történik. Totál káosz! Amikor kiértünk a reptér elé, még várni kellett a transzferbuszokra, így nagyjából hajnal 4-re értünk a szállodába, ahol fél 5-kor kaptam meg a szállodaszoba kulcsát. Mindezt úgy, hogy azt az infót tudtuk, hogy másnap délelőtt 10 órakor indul a gép – írta az olvasó.
A délelőtti indulás végül nem valósult meg: mint az utas mondta, ők is csak a Wizz Air-applikációban vették észre, hogy délután 3 órára áttették […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!