2024. október 15., keddMa Helén napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 400,00 Ft | USD: 366,00 Ft | CHF: 426,00 Ft
2024.10.15. Helén Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 400,00 Ft | USD: 366,00 Ft | CHF: 426,00 Ft
Kezdőlap / Külföld / Hosszabb járatokat tervez a WizzAir, de nem Magyarországról

Hirdetés

Hosszabb járatokat tervez a WizzAir, de nem Magyarországról

Az utasok a hétórás szaúdi úton semmit sem kapnak ingyen. A légitársaságnak pénzbe kerül az étel, az ital és a poggyász szállítása – idézte a Bloomberg a WizzAir vezérigazgatóját, aki Abu-Dzabiban adott interjút.

„Ha szórakozni kívánnak, a szórakozás feltételeit maguknak kell megteremteniük” – mondta Váradi József, aki szerint az általa vezetett cég ebben nem tud segíteni.

A WizzAir új, nagy hatótávolságú, keskeny törzsű gépe jövő márciusban mutatkozik be London és a szaúdi kegyhely, Dzsidda közötti járaton. Sok más légitársaságtól eltérően ezen nem szolgálnak fel háromfogásos menüt. Az ülések nem lesznek dönthetők és az utas előtti fejtámlán nem lesz szórakoztatásra alkalmas kijelző.

Hirdetés

A legfeljebb 239 utas három mosdón osztozik, amelyet egyetlen, szűk folyosón érhetnek el.

A fapados légitársaság azt tervezi, hogy ilyen, Airbus A321 XLR típusú gépekkel további útvonalakat nyit Európából a Közel-Keletre és Ázsiába – vázolta néhány nappal korábban Váradi egy londoni sajtótájékoztatóján. Az első ilyen járat Gatwickről indul Szaúd-Arábiába. A jegy egy irányba egy penny híján 135 fontba kerül, napi árfolyamon nagyjából 63 ezer forintba.

Egy ilyen járat idegenforgalmi és vallási szempontból egyaránt vonzó

érvelt a WizzAir vezérigazgatója.

Az Airbus A321XLR repülőgép első modulja

Az Airbus A321XLR repülőgép első modulja

Fotó: picture alliance / Getty Images Hungary

Félszáz gép hosszabb járatokra

A hosszú járatokra alkalmas, egyfolyosós gép egy zökkenőmentes év után mutatkozik be a magyarországi székhelyű légitársaság flottájában, amely nemrég azzal tett szert nemzetközi hírnévre, hogy elsőként vezette be a jegyvásárlás előfizetéses rendszerét. A profitelvárásokat valamelyest csökkentette, hogy a cég néhány gépe a hajtóművek elhúzódó karbantartása miatt a földön maradt.

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/kulfold/2024/09/24/egyesult-kiralysag-wizzair-hosszu-jarat-fapados-felar-kenyelem/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Putyin és Kim Dzsongun mindent elsöprő barátsága

Kim Dzsongun alatt az észak-koreai rezsim a katonai és a gazdasági szektor párhuzamos fejlesztését helyezte …