Számos mozirajongó nehezményezi, hogy sok időt foglalnak el a reklámok egy-egy filmvetítés kezdése előtt. A tendencia azt mutatja, hogy az arány egyre csak növekszik és már a 20–25 percnyi felvezetés az átlagos a mozikban – írja a The Guardian.
Az elmúlt 10 évben a szakértők szerint a mozikban a filmek előtti felvezetők egyre nagyobb hányadát töltötték ki különböző termékek és márkák reklámjai.
Érezhető elmozdulás történt afelé, hogy a film előtti tekercsben több reklám szerepeljen. Míg az előzetesek továbbra is központi szerepet játszanak az élményben, a reklámok a játékidő egyre nagyobb részét teszik ki
– mondta Jon Evans, a System1 reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.
A piackutatásra szakosodott cég szerint a márkák vagy termékek reklámjai jellemzően 10–15 percet foglalnak el az előfilmszegmensből, az egyéb kedvcsinálók pedig körülbelül 5–10 percet.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/kulfold/2025/03/09/mozi-reklam-elozetes-film/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!