Az online megkeresések négyszáz százalékkal ugrottak meg a választás utáni héten az előzőhöz képest – idézte a CNN a Henley & Partners közleményét. A jogi iroda azt állítja: a kilencvenes években fejlesztette ki az állampolgárság fogalmát, amelyhez tekintélyes anyagi befektetéssel lehet hozzájutni.
Sokan közülük nem terveznek véglegesen új országba költözni, azaz nem az az álmuk, hogy elhagyják az Egyesült Államokat. „A legtöbben szükségesnek tartják, hogy legyen opcionális választásuk” – magyarázta a Henley & Partners magánügyfelekkel foglalkozó részlegének vezetője.
Több mint száz megkeresés érkezett a Trump győzelmét követő napon – jelentette a hasonló szolgáltatásokat kínáló Arton Capital. A tanácsadó cég szerint ez a szám a tipikus napi átlag ötszöröse.
A következő hat hónapban minden bizonnyal nagyon lefoglal bennünket az amerikai piac
– dörzsölte a markát Armand Arton vezérigazgató.
A szardíniai Ollolai falucska azonnal lecsapott a kínálkozó lehetőségre: honlapján fillérekért, pontosabban egy euróért kínál ingatlanokat, amelyeket ugyan bárki megvehet, de az amerikaiak gyorsított eljárásban, mert – a polgármester szerint – ők a világon a legjobbak. Történelmi viszonylatban az aranyvízumprogramok eddig általában a feltörekvő piac elitjét vonzották Afrikából és Ázsiából, akik otthon gazdasági/politikai instabilitással szembesültek, vagy egyszerűen szükségük volt egy második útlevélre, hogy vízummentesen utazhassanak.
Magyarország például szeptemberben kezdte frissíteni az idén újraindított saját aranyvízumprogramját, a célközönség azonban a tehetős kínai, orosz, belorusz vagy éppen iráni állampolgárok közül kerül ki.
Portugália a […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!