A Bluesky közösségi médiaplatform az amerikai választások óta eltelt egy hét alatt több mint 700 ezer új felhasználót szerzett, mert a felhasználók igyekeznek elkerülni a félretájékoztatást és a sértő bejegyzéseket az X-en. Ezzel az oldal elérte a 14,5 millió felhasználót, ami szeptemberhez képest több mint 5,5 milliós növekedés − írta meg a The Guardian.
Axel Burns közösségi médiakutató szerint a platform alternatívát kínál az X-szel szemben, sokkal hatékonyabb rendszert működtet a problémás fiókok letiltására, felfüggesztésére és a káros viselkedés ellenőrzésére.
A Bluesky eredetileg a korábbi Twitter projektjeként indult, de 2022-ben önálló céggé vált, jelenleg Jay Gruber a vezérigazgatója és tulajdonosa. Amikor a Twitter nevet váltott, a Bluesky sokat profitált abból, hogy Elon Musk részt vett Donald Trump választási kampányában. Az átnevezés óta az X felhasználói ötödét veszítette el. Szeptemberben a brazíliai felfüggesztés is mintegy 3 millió […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/kulfold/2024/11/12/egyesult-allamok-bluesky-elon-musk-twitter/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!