2022. július 7., csütörtökMa Appolónia napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 409,00 Ft | USD: 400,00 Ft | CHF: 412,00 Ft
2022.07.07. Appolónia Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 409,00 Ft | USD: 400,00 Ft | CHF: 412,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Világsiker lett a magyar találmány, 380 milliót kerestek vele eddig

Hirdetés

Világsiker lett a magyar találmány, 380 milliót kerestek vele eddig

Három évvel ezelőtt indult hódító útjára egy különleges magyar fejlesztés: a menstruációs bugyi.

Molnár Dóra már másfél évvel korábban, 2017 telén megálmodta a terméket, miután kifejezetten rossz tapasztalatokkal gazdagodott.

Hamarabb jött meg, mint vártam, és véres lett a bugyim, ezért arra gondoltam, milyen jó lenne egy olyan bugyi, ami nem ázik át, ami elbír a menstruációval, akár a betét

– mondta az Indexnek Molnár Dóra, aki ezután kezdett el azon gondolkodni, milyen jó volna egy olyan fehérnemű, amely segítséget nyújt akkor is, ha olyankor jön meg a menstruáció, amikor nem számít rá. „Egy nőnek folyton ott motoszkál a fejében a kisördög, nehogy átázzon” – tette hozzá Molnár Dóra, aki végül Tasnádi Ádámmal együtt alkotta meg a this is Redy márkát.

Hirdetés

Amikor egy nő életében először várja, hogy menstruáljon

A gondolatot tettek követték, elkezdődött a termék felépítése, amelyet másfél évig teszteltek, mielőtt 2019 májusában piacra dobták.

Lassan zajlott le a folyamat, tesztelni ugyanis nem lehet bármikor, elvégre menstruációs bugyiról van szó

– szögezte le Molnár Dóra, hozzátéve, hogy életében először várta igazán azt, hogy menstruáljon, de később a vásárlók is hasonlóképpen vélekedtek, elvégre akkor tudták kipróbálni, milyen is, amit megvettek.

Egyáltalán nem szégyenkezik egyébként a találmánya miatt, sőt, szerinte példátlanul bátor termékről van szó, ezért tabuk sincsenek. A marketingben nem karcsú, profi modellekkel dolgoztak, és nem retusálták a szőrt a kézről, ezekkel is azt szeretnék üzenni, hogy ez a termék mindenkié.

Kétmillió forintos kezdőtőke, 380 milliós bevétel

Végül legyártottak háromszáz menstruációs bugyit, és adtak maguknak három hónapot, hogy megnézzék, hogyan reagál a piac, kell-e bármin is változtatni. Nagyon nem kellett izgulni a népszerűség miatt, egy hónap alatt ugyanis elment az összes termék, a rendelések pedig sorra érkeztek. A kezdeti időszakban olyan is volt, hogy a weboldal leállt a hatalmas látogatottság miatt, ráadásul előfordult, hogy nem is volt már bugyi, amit eladhattak volna, mert elkapkodták az összeset.

Úgy voltunk vele, […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2022/06/16/menstruacios-bugyi-startup-vallalkozas-innovacio/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

A McDonald’s kivonult Oroszországból, helyette penészes, rovaros burgereket árulnak

A McDonald’s kivonult Oroszországból, helyette penészes, rovaros burgereket árulnak

A McDonald’s is azok közé a cégek közé tartozik, amely kivonult az orosz piacról, miután …