A dubaji csokoládé körül kialakult kereskedői és a vásárlói őrület apropóján a magyar lakosság prémiumcsokoládé- és szaloncukor-vásárlási szokásairól készített felmérést az Economx a Pulzus Kutatóval közösen.
Miért vált divatossá a dubaji csokoládé?
A női válaszadók többsége szerint a finomság azért vált divatossá, mert egyedi az ízvilága, és egy kis luxust hoz a hétköznapokba.
A férfi válaszadókat ugyanakkor teljesen összezavarta a dubaji csokoládé körül kialakult felhajtás: az általuk adott legnépszerűbb két válasz a „nem is tudtam, hogy divatos”, illetve a „mert minden divatos, ami dubaji” mindent elárul erről.
A kutatás alapján leginkább a 18–39 éves, felsőfokú végzettségű korosztály vevő a dubaji csokoládéra.
A […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2024/12/23/dubaj-csoki-pisztacia-felmeres-economx-pulzus/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!