Kiemelték, az ügyfelek igényeihez igazítva, az új vállalati digitalizációs törekvéseket szem előtt tartva indították el a saját e-matrica-lekérdezőjüket, amely a NÚSZ szerint ebben a témában az egyetlen pontos és hivatalos tájékoztatást tartalmazó online felület Magyarországon.
A telefonos ügyfélszolgálatra érkező hívások közül minden ötödikben az adott járműre érvényes autópálya-matricáról érdeklődnek az ügyfelek, tavaly nagyjából 25 ezer alkalommal kérdeztek rá az e-matricára és az érvényességre.
Részletezték, hogy az e-matrica-lekérdező a társaság megújult nemzetiutdij.hu oldalán érhető el, segítségével bárki megnézheti, hogy egy adott gépjármű a lekérdezés pillanatában rendelkezik-e érvényes autópálya-matricával.
Könnyen kezelhető […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!