A Silicon Valley Bank (SVB) csődjéről több cikkben is írtunk az utóbbi hetekben. A több mint két hete kezdődött válság még mindig nem múlt el, mivel az amerikai regionális bankokban továbbra sem bízik a lakosság, és egyesek még mindig attól tartanak, hogy újabb bankok dőlhetnek be.
Az Insidernek most megszólalt az SVB egyik alkalmazottja, és elmondta, hogy miként élték át a bank bukását. Mint mondta, a bank dolgozóit teljesen váratlanul érte, hogy a bankszektort felügyelő kormányzati szerv, az FDIC átvette az irányítást felettük, és először ők maguk is a hírekből értesültek erről.
Mindeközben arra vonatkozóan sem kaptak egyértelmű utasítást, hogy az ügyfeleiknek – akik ki akarták venni a pénzüket a bankból, de nem tudtak hozzájutni – mit mondjanak ebben a helyzetben.
Teljes káosz volt. Naponta mindössze egy bagelt ettem, és legfeljebb két-három órát aludtam
– idézte fel.
Az alkalmazott azt is elmondta az Insidernek, hogy a tanácstalanság és a káosz ellenére az ügyfelek szinte kivétel nélkül nagyon türelmesek, megértőek voltak velük szemben, egyáltalán nem voltak dühösek, de ezért a dolgozók csak még rosszabbul érezték magukat, mivel nem tudtak segíteni nekik (az ügyfeleket utóbb az amerikai kormányzat […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!