Az internetes áruház adataiból kiderült, tízből hét vásárló rendelt szilárd tüzelésű kályhát vagy kandallót, három pedig napelemes technológiájú terméket július folyamán. Továbbá idén nyáron jelentősen nőtt a napelemek, illetve a vízmelegítést szolgáló napkollektorok eladása. Az adatok szerint a múlt hónapban az eladások megháromszorozódtak az előző hónaphoz képest. Ennél brutálisabb, hogy a tavalyi év azonos hónapjához viszonyítva
Az 55–60 ezer forint közötti bruttó eladási átlagára alapján a legtöbben kisebb teljesítményű szetteket rendelnek.
Óriási a kereslet a kandallókra
Idén júniusról júliusra hét és félszeresére nőtt a „kandalló” szóra való keresések száma a vállalat honlapján. Érdekességként említik meg a sajtóközleményükben, hogy „korábban a nyári hónapokban legfeljebb a hűtő-fűtő splitklímákat övezte hasonló mértékű érdeklődés”. A rezsicsökkentést érintő változások bejelentése hatására a szilárd tüzelésű kályhák és kandallók forgalma megnőtt meg. Az adatok szerint júniushoz képest hétszer annyi, tavaly júliushoz képest pedig
MAJDNEM TIZENKÉTSZERESÉRE NŐTTEK AZ ELADÁSOK.
Az elmúlt hónapban ezek a szilárd tüzelésű berendezések adták a teljes forgalom 90 százalékát, az elektromos kandallók pedig a maradék durván 10 százalékot. Ebből jól látszik, hogy az elektromos típusok forgalma sem állt meg. A szilárd tüzelésű fűtőberendezések közül tízből hat vásárló kandallót, négy pedig kályhát rendelt júliusban – derült ki az eMAG sajtóközleményéből.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!