Szabó Szilvia a biatorbágyi Príma üzletnél tartott sajtótájékoztatón elmondta: minden várakozást felülmúlt a vásárlók aktivitása és lelkesedése, ahogyan elkezdték használni a rendszert. Hozzátette, hogy pár hét alatt, augusztus közepére már elérte a napi 4-5 milliót a visszavitt italcsomagolások száma. A MOHU célja, hogy az italcsomagolások minimum 90 százalékát visszaváltsák Magyarországon.
Szabó Szilvia a MOHU EPR-vezetője elmondása szerint a százmilliomodik palack visszaváltása igazolja a rendszer bevezetésének helyességét, és azt, hogy a vásárlók elkötelezettek a környezetvédelem, illetve a fenntarthatóság iránt. Majd kiemelte: a MOHU feladatának tekinti, hogy minden vásárló számára elérhető és kényelmes megoldást kínáljon a palackvisszaváltás területén.
Ennek érdekében fejlesztik és bővítik a hálózatot, amelynek rendszerében már több mint 3 ezer automata és közel ezer kézi visszaváltó működik az országban, és számuk folyamatosan bővül.
A cél, hogy a következő években elérjük a napi 6-7 milliós visszaváltási mennyiséget
– jelentette ki Szabó Szilvia. Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója elmondta, a cégcsoport azon dolgozik, hogy a vevőknek minél több helyen rendelkezésére álljon a visszaváltás lehetősége, hiszen a vásárlók kiszolgálása az elsődleges szempontjuk.
Naponta 300 millió forint megy a szemétbe
Tapasztalataik szerint a forgalomnövelő kényelmi szolgáltatás jól vizsgázott, már a bevezető szakaszban kiugróan magas érdeklődés övezte a visszaváltást. „A fogyasztók fogékonyak az edukációra, tudatában vannak a visszaváltási lehetőségeknek, ismerik és aktívan használják is a rendszert” – mondta az igazgató, amit az MTI összegzett.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2024/08/13/mohu-hulladekgazdalkodas-szemet-szelektiv-hulladek/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!