A piacvezető áruházlánc minden esetben azon dolgozik, hogy vásárlóinak a lehető legjobb áron kínálja termékeit, ezzel összhangban figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is. Ezt támasztja alá a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérésének mai napon megjelent eredménye, mely alapján elmondható, hogy a fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.
A vállalat 2023 január elsejétől folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, és ezidáig mintegy 200 termék árát mérsékelte. Az érintett árucikkek között helyet kaptak többek között sajtok és egyéb tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, valamint a mustár vagy akár a bacon is. Így például a rizs ára 11 százalékkal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára pedig 350 forinttal csökkent.
Forrás:
https://www.origo.hu/gazdasag/20230213-gazdasag-penz-lidl-arcsokkenes-arucikkek.html
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!