A közlemény szerint a nemzeti versenyhatóság tavaly indult vizsgálata megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztően népszerűsítette ügyfelei között egyes mobilinternet-kedvezményeit, amelyeket hűségvállalás esetére kínált.
A kampány üzenetei (például „50 százalék kedvezményt kapsz mobilneted havi díjából 3 hónapon át, és még 30 GB mobilnetet is díjmentesen belföldre 90 napra, ha 1 éves hűséget vállalsz mobil-előfizetésedre a Telekom alkalmazásban”) ugyanis azt a benyomást kelthették, hogy a kedvezményeket bármelyik ügyfél igénybe veheti, ha további egyévnyi hűségidőt vállal a meglévő előfizetésére – állítja a GVH.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!