A nemzetközi cég klímavédelmi szempontok és a zöldítés miatt szánta el magát a drasztikus lépésre. A Lidl állítólag valamilyen módon kompenzálni szeretné majd a csökkentett húskínálatot az áruházaiban, ezért azt tervezi, hogy folyamatosan növeli majd a növényi eredetű fehérjéket tartalmazó termékek számát – írja a Bild.
Az intézkedés a lap értesülései szerint alternatíva nélküli, mert a Lidl indoklása szerint nincs még egy bolygónk. Ezért a közlemény alapján arra kell ösztönözni az embereket, hogy úgy táplálkozzanak, hogy napról napra tekintettel legyenek a bolygó megvédésére és a különféle környezetvédelmi szempontokra is.
Tízmilliárd ember számára a természeti erőforrások csak akkor elegendőek, ha a húsfogyasztás aránya csökken
– fogalmaztak a közleményükben.
A diszkontáruházlánc vezetői abban reménykednek, hogy ezzel az elhatározással imázsjavulást tudnak elérni. A Lidl meg akarja különböztetni magát piaci versenytársaitól. A projekt részletei még nem ismertek,
[…]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!