Az üzletláncnál a Világgazdaság kérdezett rá, hogy miért nem érhető el a Lidlnél házhozszállítási opció a vásárlók számára, hogy tervezik-e bevezetni ezt a szolgáltatást, és ha igen, mikor. Válaszukból kiderült, hogy az üzletlánc is fontolóra vette azt, amit több konkurense is meglépett is már.
A Lidl Magyarország vizsgálja az online vásárlás bevezetésének lehetőségét a jövőre vonatkozóan
– nyilatkozták.
A Lidl honlapján jelenleg még az olvasható: „Termékeinket áruházainkban, személyesen tudja megvásárolni, házhozszállítási szolgáltatásunk nincsen”. Ezt most a Világgazdaságnak adott nyilatkozatukban is megerősítették, de hangsúlyozták, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja a bevezetés lehetőségét.
Azt azonban nem árulták el, hogy mikor lesz eredménye a vizsgálatnak. A Világgazdaság mégis úgy véli, hogy ez a nyilatkozat nagy változás a korábbi álláspontjukhoz képest, és szerintük záros határidőn belül elindulhat majd a Lidl házhozszállítási szolgáltatása is.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2023/03/19/lidl-hazhozszallitas-uzlet-elelmiszer-verseny/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!