2020. október 27., keddMa Szabina napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 365,00 Ft | USD: 309,00 Ft | CHF: 339,00 Ft
2020.10.27. Szabina Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 365,00 Ft | USD: 309,00 Ft | CHF: 339,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Hasított tavaly a magyar divatmárka

Hasított tavaly a magyar divatmárka

Többszörösére emelkedett a Nanushka árbevétele 2019-ben: 2,6 milliárd forint után 6,7 milliárd forint bevételt ért el a divattervező, Sándor Szandra cége. Ennek java része tavalyelőtt és tavaly is az exportértékesítésből származott, 2019-ben pedig több mint 6,1 milliárd forint jött össze exporteladásból. A Nanushka adózott eredménye 126 százalékkal 460 millió forintra nőtt – a tulajdonosok pedig a tavalyi évhez hasonlóan úgy döntöttek, hogy nem fizetnek osztalékot, az összeg az eredménytartalékba került. 

A céget már 2012-ben érdekesnek találta a PortfoLion Zrt., és 360 millió forinttal szállt be befektetőként. Az együttműködés nem hozott átütő eredményt, Oszkó Péter cége kiszállt. Ezt követően, 2016-ban érkezettGB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., amely az […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2020/10/06/hasitott_tavaly_a_magyar_divatmarka/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Lehet, hogy érdekel...

Átrendezheti a biztosítási piacot, ha kivonul az Aegon Magyarországról

Átrendezheti a biztosítási piacot, ha kivonul az Aegon Magyarországról

Eladó az Aegon kelet-európai tevékenysége – idézte a Reuters értesülését a Portfolio, megemlítve, hogy korábban már …