2024. október 15., keddMa Helén napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 400,00 Ft | USD: 366,00 Ft | CHF: 426,00 Ft
2024.10.15. Helén Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 400,00 Ft | USD: 366,00 Ft | CHF: 426,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Érdemes figyelni a Penny magyar termékeire, nagyot nyerhet szeptemberben

Hirdetés

Érdemes figyelni a Penny magyar termékeire, nagyot nyerhet szeptemberben

Nagyszabású kampányt indított a Penny Magyarország, amely kifejezetten a magyar termékek fogyasztásának ösztönzésére fókuszál. Mint Kazatsay Eszter, a cég kommunikációs vezetője elmondta, kiemelt céljaik közé tartozik a magyar termelők és beszállítók támogatása, a fenntarthatóság elősegítése és a pénztárcabarát árak biztosítása. „Éppen ezért aktívan támogatjuk a helyi élelmiszer-termelést és büszkék vagyunk arra, hogy kiváló hazai partnerekkel közösen szolgáljuk ki vásárlóink igényeit” – mondta el Kazatsay Eszter.

A kritériumokkal kapcsolatban elmondta, hogy természetesen a magyar beszállítóknak is meg kell felelniük annak a szigorú követelményrendszernek, ami alapján partnereiket kiválasztják. Ebben kiemelt szerepet kap az adott termék minőségének vizsgálata, illetve fontos, hogy a mennyiségi igényeknek is megfeleljenek a termelő kapacitási lehetőségei. Éppen ezért a stabil működés és a kiváló minőség elengedhetetlenek a hosszú távú együttműködéshez.

A Magyar Termék Védjegy pedig egy komplex szempontrendszer alapján működik, amelyben a termékek eredetét, hátterét és minőségét egyaránt vizsgálják. Ez egyfajta biztosíték a vásárlók felé is.

Hirdetés

A Penny Magyarország emellett évről évre számos eszközzel támogatja a Magyar Termék Védjeggyel ellátott árucikkek népszerűsítését. Ez idén sincs másképp; az akciós újságjukban többoldalas megjelenéssel, az üzleteikben kihelyezett plakátokon, felületeken és az ott hallható rádiószpotokban, valamint az összes online felületükön kommunikálnak a hazai élelmiszerekről.

„Szeptemberben több mint 150 nyereményt, naponta ötezer, hetente 50 ezer forint összegű vásárlási utalványt sorsolunk ki, a 100 ezer forint értékű különdíjat pedig egy szerencsés Penny-kártyatulajdonos viheti majd haza” – részletezte Kazatsay Eszter.

Kazatsay Eszter

Kazatsay Eszter

Fotó: Szollár Zsófi / Index

Saját márkás termékek, itthonról válogatva

A Penny saját márkás termékei már számos díjat nyertek, és a kezdetektől fogva szerves részei a választékuknak, a siker kulcsa pedig a kommunikációs vezető szerint a több évtizedes tapasztalat. „A fogyasztói igényekre reagálva az előző pár évben végbement arculatváltásunk számos termékünkre is kiterjedt. Saját márkás kínálatunk 25 márkára és közel 1500 termékre nőtt, illetve egyre több kényelmi és életmódterméket fejlesztettünk. Mindemellett alapvetés nálunk, hogy a kiváló minőség kéz a kézben jár a pénztárcabarát árakkal, így a Penny sajátmárkákat is ennek megfelelően fejlesztjük és forgalmazzuk.”

A cég beszerzési stratégiájának egyik alappillére a hazai ellátási lánc erősítése, a hosszú távú, valamint a kölcsönösen előnyös együttműködések kialakítása, hogy a magyar termelők és beszállítók termékei még nagyobb arányban szerepeljenek a boltok polcain. Az „Itthonról válogatva” címkével ellátott zöldségek és gyümölcsök, valamint a Magyar Termék Védjegyes sajátmárkáik – Sissy, Kedvenc Hentese – például kizárólag hazai gazdaságokból kerülnek a polcokra, és onnan a vásárlók kosarába.

Büszkék vagyunk rá, hogy a munkánkat a szakma is elismeri, ugyanis már két alkalommal nyertük el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

– tette hozzá Kazatsay Eszter. A múlt héten indult el a Penny „Itthonról válogatva” kampánya, amelynek legfontosabb eleme egy nagyszabású reklámfilm Csonka András főszereplésével. Emellett POS-anyagokon, OOH-felületeken és online platformokon kommunikálnak a hazai forrásból származó élelmiszerekről és arról, hogy ezekkel nemcsak a hazai agráriumot, de a rövidebb és fenntarthatóbb ellátási láncot is támogatják a vásárlók.

A Pennynél stratégiai cél, hogy bővítsék a hazai beszállítók körét és magyar termékek arányát. Ennek megfelelően a tavalyi évben tovább szélesítették a választékot, így 20 százalékkal nőtt 600-ra a Magyar Termék Védjeggyel ellátott termékeik száma.

ZS 6745

Fotó: Szollár Zsófi / Index

A kiskereskedelem nehéz hónapokat tudhat maga mögött, és bár a Pennynél is érzékelték a vásárlók óvatosságát az év első felében, ez nyáron már megváltozott. „A kánikula hatására, valamint a vonzó promócióknak és a termékszortiment fejlesztésének köszönhetően az italok, a friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a jégkrémek és grilltermékek forgalma a várakozásunknak megfelelően alakult. Az év végéhez közeledve a vásárlói igényeknek megfelelően az ünnepi és prémiumválaszték lesz a fókuszban, továbbra is a megszokott pénztárcabarát árakon” –vázolta fel a közeljövő várható fejleményeit Kazatsay Eszter.

Összefogással a magyar termékekért

A magyar termékek kiválasztásánál különös gondossággal jár el a Pennynél, amelynek alapját független szakértői vizsgálat adja a Magyar Termék […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2024/09/11/penny-magyar-termek-sajatmarka-akcio-nyeremenyjatek/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Bemutatta Nagy Márton a tervet, amellyel fellendítené a turizmust

Turisztikai akciótervvel állt elő Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter, a tárcavezető a szerinte nagyon jól teljesítő …