Multimédia látványbox nyílik PIXIM elnevezéssel a Westend bevásárlóközpontban, a szökőkút helyén december 14-én – írja a Portfolio. Az üzemeltetők sajtóközleménye szerin a PIXIM egy “szórakoztatóipari technológiai fejlesztés” vizuális, mozgóképes, “immerzív” attrakció.
A közlemény szerint
“kívülről óriási, csillogó-villogó arany doboznak tűnik, aminek belsejében a nézők kényelmes ülésekben élvezhetik a műsort. A közönséget minden oldalról körbeveszi a digitális vetítőfelület, melyen ismeretterjesztő és szórakoztató műsorok, természeti csodák és különféle fantáziavilágok lesznek láthatóak. Az előadások tizenöt percesek, napközben és este folyamatosan követik egymást”.
Az arany és réz borítású, tízszer tíz méter alapterületű, hét méter magas multimédia látványboxot egy magyar fejlesztő csapat a Westend huszonöt éves évfordulójára tervezte.
A Portfolio cikke szerint a külső borítás százezer euróba, összességében a multimédia box létrehozása több mint egymillió euróba került.
Karácsony kivételével az év minden napján, tizenkét órában tervezik a nyitva tartást, húszfős stáb fog a működtetésén dolgozni.