2025. június 23., hétfőMa Zoltán napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 403,00 Ft | USD: 351,00 Ft | CHF: 429,00 Ft
2025.06.23. Zoltán Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 403,00 Ft | USD: 351,00 Ft | CHF: 429,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Bánhegyi Zsófia az év európai marketingvezetője címért versenyez – így látja a szakma jövőjét

Hirdetés

Bánhegyi Zsófia az év európai marketingvezetője címért versenyez – így látja a szakma jövőjét

„Továbbra is jelentősége van az ügyvezérelt márkaépítésnek, tehát annak, hogy a márka ne csak termékeket vagy szolgáltatásokat kínáljon, hanem magasabb szintű társadalmi értéket is képviseljen” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia.

Media Future-nek adott interjújában 

  • volt szó az European Marketing Confederation (EMC) által szervezett rangos versenyről, aminek a shortlistjére idén 8 szakember került, köztük Bánhegyi Zsófia. Arról kérdezték, mennyire volt nehéz bekerülni a 8 szakembert taglaló listára. Eleinte azt gondolta, hogy hátrányból indul, hiszen csak a magyar piacon tevékenykedő állami vállalatot képvisel, de kiderült, ennek az ellenkezője igaz. „Nagy megtiszteltetést jelent a shortlistre kerülni, hiszen az európai szövetség százezer marketinges szakembert képvisel” – mondta Bánhegyi.
  • A marketing és a kereskedelem kapcsolata véleménye szerint többet változott az elmúlt öt évben, mint valaha. A Covid-járvány miatt nehéz helyzetbe került a gazdaság, a kilábalásban nagy szerepet játszott a marketing eszköztára. Esetében a verseny zsűrije figyelte ennek jelenlétét, a felelős játékszervezés megvalósítását vizsgálták.
  • A Szerencsejáték Zrt. életében betöltött szerepéről kérdezték Bánhegyi Zsófiát, aki hat éve vette át a marketing igazgatóságát a cégnél. „Marketingtechnológiai programunk a Szerencsejáték Zrt. történetében először kapott elismerést az Európai Lottótársaságok Szövetsége innovációs versenyén, ahol a felelős megközelítést is díjazták” – nyilatkozta Bánhegyi. Hangsúlyozta, náluk a bizalom megtartása áll a középpontban, legyen szó marketingről vagy kereskedelemről. 
  • A személyes és hazai marketingszakma sikereit és eredményeire vonatkozó kérdésre bemutatta a Marketing Trendbookot, ami az ő kezdeményezésére jött létre 150 szakmabeli kollégája együttműködésével. Régóta aktív a hazai szakmai közösségfejlesztésben, jelenleg a Marketing Szövetség alelnökeként is tevékenykedik.
  • „Szakmailag károsnak gondolom sok más marketinges szakemberrel együtt annak a […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Hirdetés

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2025/03/19/banhegyi-zsofia-interju-szerencsejatek-zrt/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Új vezérigazgató érkezik a Magyar Turisztikai Ügynökség élére

A közlemény szerint, amelyet először a Turizmus.com közölt, Egresitsné Firtl Katalin többéves, kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik …