2024. július 22., hétfőMa Magdolna napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 390,00 Ft | USD: 358,00 Ft | CHF: 403,00 Ft
2024.07.22. Magdolna Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 390,00 Ft | USD: 358,00 Ft | CHF: 403,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Az e-kereskedelemben is robbant az OTP

Hirdetés

Az e-kereskedelemben is robbant az OTP

Jól indult az OTP Bank új webshopja, a fizz.hu. Fischer András, az OTP innovációs igazgatója több okot jelölt meg, amiért az OTP online piactér indításáról határozott.

  • Piacméret. A bank Magyarország legnagyobb bankja, a régió 11 országban van jelen. A társaság az indulás évének tapasztalatai alapján dönt majd a piactér regionálissá tételéről. A kínált termékek köre is folyamatos fejlődésen megy keresztül – bár korábban úgy vélték, hogy ruhaneműt nem kínálnak majd a piactéren, ma már sportmezt is lehet vásárolni.
  • Technológiai adoptáció. A bank tavaly év végén jelentette be, hogy felhőalapúra cseréli számlavezető és hitelezési rendszerét. Emellett folyamatos fejlesztésekkel fejleszti digitális szolgáltatásait. A fizz.hu elindulását nagyban segítette a Simple rendszerének folyamatos fejlesztése.
  • Diverzifikáció. A bankok hagyományosan termékközpontúan gondolkoznak, miközben az ügyfelek inkább élethelyzetekre keresnek megoldást: nem lakáshitelre, hanem lakásra van szüksége az ügyfélnek. Ezen a gondolat mellett lépett korábban az OTP az ingatlanpiacra vagy épp a magánegészségügyi szolgáltatásba. Ez a gondolkodás hozta az OTP-t a kereskedelmi területre is, hiszen az ügyfél nem fizetni akar, hanem terméket, árut vásárolni.

Az e-kereskedelemhez vásárló kell – erre kellően biztos alapot jelent az OTP 3,5 millió ügyfele. A másik oldalon a bank számos kereskedő partnerrel bír, például a bankkártya-elfogadás kapcsán.

Az e-kereskedelemhez elengedhetetlen a bizalom. Az OTP ebből a szempontból is erős, bizalmat sugárzó márka – hangsúlyozta Fischer András.

Hirdetés

A kereskedelem fontos tényezője az ügyfélszolgálati munka. A bank kontaktcenter-szolgáltatása jelentősen fejlesztésen ment keresztül az elmúlt hónapokban, ez az infrastruktúra szolgálja majd ki a fizz.hu ügyfeleit – a hét minden napján, éjjel-nappal.

Jól indultak

A piac többi piactere saját termékeket kínál, s erre enged fel külső partnereket – ám ezzel saját termékeivel versenyezteti házon belül a vetélytársakat. Az OTP ugyanakkor nem fog saját terméket kínálni, csak a piactér üzemeltetésében érdekelt – mondta Szőcs András, az OTP Ecosystem ügyvezető igazgatója, a fizz.hu vezérigazgatója. A szakember szerint a bank így csak a teret, a platformot teremti meg, amelyen keresztül a kereskedő partnereket összeköti az ügyfelekkel.

Egységes platformot kínálnak, ahol több kereskedő is kínálhat hasonló terméket – ez erősítheti a versenyt. A banki hátterű társaság az ügyfeleket is végigvezeti a folyamaton, szavatolja a teljesítést és a biztonságot. Arra törekednek, hogy a fogyasztó döntése alapján több aspektusból is tudjanak vásárolni a piactéren: ha valaki a legolcsóbbat keresi, ugyanúgy megtalálja, mint az is, akinek az a […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2024/06/27/piacter-otp-kereskedelem-e-kereskedelem-online-vasarlas-fizz.hu-simple-kiskereskedelem-online-kereskedelem/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Kiszivárgott: Ukrajna ezzel végleg ráborítaná az asztalt az Európai Unióra

Az ajánlat szerint Ukrajna nyersanyagot Azerbajdzsánból kaphatna, ami lehetővé tenné Kijev számára, hogy továbbra is …