A Kínában a Pinduoduo online vásárlási oldalt, nemzetközi szinten pedig a Temu-t üzemeltető PDD amerikai tőzsdén jegyzett részvény értéke több mint 10 százalékkal csökkent. A kínai fiatalok körében megnövekedett munkanélküliség és az ingatlanszektor válsága megviselte a fogyasztói bizalmat, ami visszafogta a Pinduoduo eladásait. A kínai versenytársak, az Alibaba és a JD.com hasonlóan gyenge forgalomnövekedésről számoltak be – írja a Reuters.
Miközben a Pinduoduo profitált az alacsony költségekre való összpontosításából, a nyomás egyre nagyobb, mivel a riválisok egyre több promóciót és kedvezményt kínálnak, ami árháborút vált ki.
Növekedésünk negyedévről negyedévre tovább mérséklődött az erősödő verseny és a folyamatos külső kihívások közepette
– mondta Jun Liu, a PDD pénzügyi alelnöke.
A PDD bevétele 44 százalékkal 99,35 milliárd jüanra (mintegy 5400 milliárd forint) ugrott a szeptember 30-án zárult három hónapban. A 102,65 milliárd jüanos (körülbelül 5500 milliárd forint) elemzői becslésekkel szemben.
A nettó nyereség 24,98 milliárd jüanra (mintey 1300 milliárd forint) emelkedett az egy évvel korábbi 15,54 milliárd jüanról (mintegy 847 milliárd forint). Azonban a cég amerikai részvényei sem produkáltak megfelelően. A vállalat 18,59 jüanos (mintegy 1013 forint) korrigált nyereséget jelentett, ami elmaradt a 19,79 (mintegy 1079 forint) jüanos becsléstől.
Az elemzőkkel folytatott telefonbeszélgetésen a vezetők elmondták, hogy a PDD számos díjcsökkentési és kereskedőtámogatási politikát hajtott végre, amelyeket a kereskedők és a beszállítók üdvözöltek.
Zsao Jiazsen társ-vezérigazgató azt is […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!