Mondhatnánk új év, új ember. Mintha kicserélték volna, Michael O’Leary egészen barátságos hangot ütött meg ezúttal a kormányzattal szemben. Emlékezetes, hogy tavaly szeptemberben nagyon kemény kirohanást intézett a kormány néhány tagja ellen a bejelentett extraprofitadó kapcsán.
Bejelentése szerint a nyári időszakban hetente 500 járat indul és érkezik majd Budapestre, ahová egy 800 millió dollár értékű beruházásnak megfelelően telepítenek nyolc gépet, amellyel mintegy 250 jól fizető munkahely is létrejön pilóták és utaskísérők számára.
A tájékoztatón a Ryanair-csoport vezérigazgatója, Michael O’Leary üdvözölte, hogy a kormány sem támogatja a főváros XVIII. kerületében tervezett helyi, utasokra kivetni tervezett „őrült” önkormányzati légiutas-adót.
Ez nagyon káros lenne a magyar főváros turizmusára is
– tette hozzá a cégvezető. Viszont kérdésre válaszolva elismerte, ha mégis bevezetik, a Ryanair beépíti a repülőjegyek árába.
Elhangzott az is, hogy a Ryanair Magyarország vezető légitársasága, mert évente négymillió utast szállítottak. A Wizz Air hazai piaci részesedése csak 29 százalék szemben a Ryanair 32 százalékával, míg a Ryanair esetében a heti járatszám 500 fölött van, addig ez a szám a Wizz Air esetében csak 458.
Vagyis a Ryanair a Wizz Airtől megszerzett piaci részesedés segítségével bővül.

Zöldgépekbe fektetnek
Michael O’Leary elmondta, hogy a Budapestre tervezett nyolc gépből kettő már szigorú környezetvédelmi előírásoknak is […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!