Május 24-én a Condor DE1234-es járatával 137 utas szeretett volna eljutni Zürichből a görögországi Iráklionba. Ugyan indulását elhalasztották egy fél órával, és a gép kilenc perccel hét előtt szállt fel, úgy tűnt, mindent rendben lesz, közel két órával később el is érte Irákliont, ám a túlságosan erős szél miatt nem tudott leszállni.
Miután hosszasan körözött a reptér felett, a személyzet úgy döntött, Athén felé veszik az irányt, hogy feltankoljanak. A gép helyi idő szerint 11:24-kor landolt a görög fővárosban, majd 13:05-kor ismét felszállt. Iráklionban sajnos a körülmények továbbra sem javultak, ezért Kos felé irányították a gépet, amely több mint másfél órás út után, 15:28-kor landolt a szigeten. Ezután Thesszalonikiba repültek át, hogy a személyzetet és az utasokat elszállásolják éjszakára. Tizenegy órával azután, hogy elhagyták a zürichi reptere, meg is érkeztek Thesszalonikiba.
Másnap reggel nem sokkal 9 óra után szállt fel a gép, de ismét nem tudtak leszállni a célállomásnál a rossz időjárás miatt, ezért a járatot megint elterelték, és újfent Athénban landoltak. A Condor ekkor úgy döntött, a DE1234-es járatnak vissza kell térnie Zürichbe. Az Airbus A320 13:24-kor szállt fel, és 14:45-kor landolt. Az út így közel 32 óráig tartott.
Mint a 24.hu írja, a légitársaság azzal védekezett, hogy „a szélsőséges időjárási körülmények és az erős szél miatt Iráklion repülőtéren a felszállások és leszállások csak korlátozott mértékben voltak lehetségesek”. Az utasok szerint a Condor nem kezelte megfelelően a helyzetet, állításuk szerint ugyanis
- a repülőgépen töltött hosszú nap alatt csak egyetlen pohár vizet kaptak, semmi más enni- vagy innivalót nem;
- nekik kellett fizetniük a szállodájukért Thesszalonikiban, bár az európai légi közlekedési szabályok értelmében jogosultak a visszatérítésre;
- bár amikor másodjára szálltak le Athénban, lehetőségük volt arra, hogy ott maradjanak, ebben az esetben a feladott poggyászukat csak később kapták volna meg.
Kiemelt képünk csak illusztráció.